Oferim piese din dezmembrări pentru gama Opel după anul 2000.

Termenii si Conditii de Utilizare

Magazinul virtual www.opeldezmembrari.ro este proprietatea SC BSB CARS & PARTS SRL, Gheorgheni 535500 Harghita, numit in continuare si Operator.

Folosirea (vizualizarea sau comandarea produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii.

Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. BSB CARS & PARTS SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila. Accesand pagina Termeni si conditii puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

Informatii generale

SC BSB CARS & PARTS SRL, 535500 Gheorgheni, Jud. Harghita, România
Mobil: 0745-390.958
Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in LEI. Preturile includ TVA (19%).
Produsele si serviciile oferite de BSB CARS & PARTS SRL sunt disponibile exclusiv pe teritoriul Romaniei.
Programul de relatii cu publicul este de luni pana vineri, intre orele 09.00 si 17,00, cu exceptia sarbatorilor legale si a altor evenimente anuntate prin intermediul site-ului.

Drepturi de autor / Copyright / Marca inregistrata

Imaginile produselor, descrierile, specificatiile, materialele video etc. sunt doar cu character informativ.
Daca doriti sa ne semnalati probleme legate de incalcarea drepturilor de autor, va rugam sa ne contactati telefonic sau folosind formularul de Contact sau direct la adresa [email protected]

Transportul

Livrarea produselor se face in termen de 24 - 36 de ore prin Fan Courier cu plata ramburs. La cererea clientului se pot livra si cu desfacere colet (+5-10 RON la transport). Pretul transportului poate varia intre 30 – 150 ron. (150 ron la un motor de 80-100kg).

Garantia produselor

Aplicarea garantiei se va face in conformitate cu legea 449/2003.

Garantia acordata de SC BSB Cars & Parts SRL pentru piesele reutilizabile este de la 1 luna pana la 12 luni.

Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In maxim 14 de zile de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme de functionare, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original, impreuna cu toate piesele si componentele continute si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul produs cu unul identic sau – daca acest lucru nu este posibil - poate primi inapoi suma platita pentru acel produs.

Toata responsabilitatea asupra acestor defectiuni revine in sarcina furnizorului.

Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau acesta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
• Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R.
• Piesa s-a defectat datorita montajului incorect sau datorita montarii in ansamblu de piese conjugate uzate,defecte sau modificate.
• Piesa a fost aleasa gresit sau a fost utilizata in alt scop decat cel prevazut de producator.
• Piesa nu a fost identificata corect datorita furnizarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piese de inlocuit.
• Piesa s-a uzat sau deteriorat ca urmare a suprasolicitarii,intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului.
• Autovehiculul a fost uzat in alt scop decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare.
• Piesele prezinta urme de lovituri,zgarieturi,rupturi deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare.
• Piesele care fac obiectul unei reclamatii in termenul de garantie vor fi expediate catre furnizor insotite de documente.
• Dovada de achizitionare a produsului (factura fiscala/bon fiscal/chitanta fiscala).
• Dovada montarii piesei intr-un service autorizat R.A.R.(copie deviz lucrari)
• Nota de constatare ce descrie defectiunea sau a deficientei semnalate intr-un service autorizat R.A.R.

SOLICITARILE VOR FI SOLUTIONATE IN TERMEN DE 14 ZILE LUCRATOARE DE LA DATA DEPUNERII TUTUROR DOCUMENTELOR PRIVIND RETURL MARFII
.Pentru informatii suplimentare rezolvarea unor eventuale probleme legate de garantie, service, returnare va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail la [email protected] si echipa SC BSB CARS & PARTS SRL (condusa de Balázs Botond) va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre 9.00 - 17.00, cu exceptia sarbatorilor legale si a altor evenimente anuntate pe site.

Returnarea produselor

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

• Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC BSB CARS & PARTS SRL!
• Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC BSB CARS & PARTS SRL!

• Returnarea produselor se face prin Fan Courier cu ramburs 0 cu plata la SC BSB CARS & PARTS SRL dupa ce va fii analizat daca corespunde cu piesa livrata de SC BSB CARS & PARTS SRL si se dovedeste intradevar ca greseala e in vina SC BSB CARS & PARTS SRL se vireaza contravaloarea produselor returnate in contul clientului in termen de 14 zile.

Renuntarea la cumparare (Persoane fizice)

Consumatorul are dreptul sa notifice numai in scris, pe email sau prin sms (prin apel telefonic nu se accepta) comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna.SC BSB CARS & PARTS SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la data trimiteri produsul inapoi de catre consumator.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
• In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat
• Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intact
• In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC BSB CARS & PARTS SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Plata transportului de returnarea produsului este suportat de cumparator.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Client Service

Pentru informatii suplimentare, asistenta pentru alegerea produselor sau plasarea comenzilor si rezolvarea unor eventuale probleme legate de livrare, returnare sau garantie va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail la [email protected] si echipa BSB CARS & PARTS SRL va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre 9:00 - 17.00, cu exceptia sarbatorilor legale si a altor evenimente anuntate pe site.